FACEBOOK

header ads

Sukienka nr 6 & bluzka :)

 


Moja kolejna wakacyjna sukienka powstała z dzianiny wiskozowo-bawełnianej bardzo przyjemnej w dotyku, delikatnej i jednocześnie bardzo stabilnej, przypominającej materiał.  Dzianina bardzo dobra gatunkowo, nie wyciąga się po praniu, powstała z niej sukienka do walizki na urlop. Jestem tą dzianiną zachwycona, kupiłam ją w sklepie: https://www.supertkaniny.pl/pl/searchquery/dzianina+bawe%C5%82niana/3/phot/5. Nie jest już dostępna ale było mi mało tej dzianiny i wyszukałam inny kolor, jest trochę inna ale gatunek bardzo fajny w dotyku niczym jedwab i stabilna w szyciu. Kupiłam na próbę kawałek i uszyłam koszulkę zwykłą prostą, która potrzebna jest do jasnych spodni ale można z tej dzianiny uszyć wszystko: sukienkę, piżamkę, spódnicę. Link do dzianiny:https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Elegancka-dzianina-Jersey-wiskoza-Popiel-DZ69/28650.

Wracając do sukienki, model powstał na podstawie Burdy 2013/5/120, zrobiłam zmiany aby dopasować formę do siebie. Zmniejszyłam dekolt na plecach, wydawał mi się zbyt głęboki skróciłam stan góry aby wydłużyć falbanę i mocniej ją namarszczyłam, nie rozcinałam przodu sukienki skroiłam go w całości za to mocniej ją wytaliowałam bokami.  Z efektu jestem zadowolona, mega wygodna codzienna sukienka do tego wyciągnięta z walizki od razu do założenia to dopiero cecha.   



















  

Bluzkę uwielbiam :) 



Prześlij komentarz

0 Komentarze