FACEBOOK

header ads

Sukienka nr 5

 



















Sukienka z haftowanej bawełny z dodatkiem jedwabiu to istne piórko, tkanina jest niesamowita, bardzo delikatna nie waży praktycznie nic, do tego mało się gniecie, nie zmieniła się po praniu, czasami haftowane tkaniny są sztywne a tutaj mogę ją zgnieść i praktycznie schować w dłoniach. Jako podszewkę dodałam delikatną wiskozę w kolorze ecru jest bardzo delikatna zwiewna i przyjemna. Całość pasuje do siebie.

Do uszycia jej wykorzystałam model z Burdy 7/2021/104, nie byłabym sobą gdybym nie zmieniła tego modelu. Wydłużyłam górę i jej nie rozcinałam, odszyłam rozcięcie razem z podszewką z wiskozy, która stanowi całość przodu i tyłu bez rękawów, rękawy są pojedyncze bez podszewki. Góra umarszczona i wykończona skośną pliską na końcu, której są odszyte tulipany, pewnie będę się nimi bawić i odszywać przez jakiś czas. Zrezygnowałam z jednej falbany, rękawy za to mają dodatkową falbankę wykończoną szerszą gumką i od karczku w dół jest umarszczona lekko podszewka z wiskozy. Sukienka jak marzenie ze względu na ten delikatny jedwab i cieniutką wiskozę jako podszewka. Nie ma już tego jedwabiu na stanie jest inny podaję linki do sprawdzenia: 

https://www.supertkaniny.pl/pl/searchquery/haftowana/1/phot/5?url=haftowana

https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Tkanina-delikatna-wiskoza-ecru-sukienka-SD382/28531

Życzę miłego dnia :) 

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Anettko sukienka obłędna! Z tymi nogami do nieba prezentuje się WOW!!! Coś pięknego, jestem zachwycona! Też mam bawełnę haftowaną, ale nie mam jeszcze na nią pomysłu, Twoja realizacja jest strzałem w 10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko:) To była moja ulubiona sukienka na wakacjach, nawet nie prasowana wyglądała świetnie :) :) :) Pozdrawiam :)

      Usuń