FACEBOOK

header ads

Malinowy dres :) :) :)



Mój nowy dres, uszyłam z bardzo przyjemnej dzianiny pętelkowej, kolor wybrałam bardzo nasycony taka piękna malina. Znalazłam sklep przypadkowo na Instagramie https://www.instagram.com/jerseymood.pl/, jakość niesamowita, bawełna w połączeniu z małą dawką poliestru. Dzianina jest nieco grubsza niż przeciętne dzianiny pętelkowe dostępne na rynku, dzięki temu jest nieco cieplejsza, dodatek poliestru powoduje, że nie wypycha się na kolanach, testowałam. Po praniu kolor się nie zmienił a dzianina nie skurczyła się, pranie nie spowodowało wyciągnięcia się dzianiny w jednym kierunku co zdarzało mi się już kilkakrotnie  przy zakupach dzianin dresowych. Mogę stwierdzić, że ta dzianina się nie przesunęła w żadnym kierunku, szyje się perfekcyjnie, jest bardzo dobrej jakości do tego ściągacz w tym samym kolorze. Myślę, że po sprawdzeniu jakości tych dzianin to nie jest ostatni zakup w tym sklepie.

Wybrałam formę na bluzę bardzo prostą z kieszeniami wpuszczanymi zapinanymi na napy, aby troszkę ją przyozdobiłam do kompletu uszyłam szerokie spodnie, również z wpuszczanymi kieszeniami zapinanymi w ten sam sposób. Ozdobiłam bluzę naszywaną blaszką na kawałku czarnej skóry i nitami na zakończeniach boków, spodnie na dole zabezpieczone nitami.  

Forma na bluzę pochodzi z Burdy 12/2019/112, spodnie wykrój własny.













Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Łoł w takim dresie widać energia cię rozpiera. Super kolor, nawet szminkę dobrałaś idealnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szminka mój ulubiony kolor :0 Miłego dnia życzę :)

      Usuń