FACEBOOK

header ads

Sukienka nr 2

 


Wakacyjna sukienka w groszki z bardzo przyjemnej wiskozy z delikatnym połyskiem, lekko satynowa, przyjemna w noszeniu, przewiewna. Tkaniny wiskozowe są bardzo dobrym wyborem na letnie sukienki, szyją się bez problemu, są delikatne i przyjemne dla ciała, przewiewne, mają ciekawe wzory. 

Bardzo lubię wiskozy nie przeszkadza mi to, że lekko się gniotą, uznaję to za ich zaletę, przynajmniej wiadomo, że to tkanina naturalna. 

Model sukienki jest moim pomysłem dekolt w serek z kołnierzykiem na stójce, krótki rękawek z mankietem, zakładka z przodu i sukienka dość szeroka w kształcie litery A, kieszenie po bokach, przód krótszy od tyłu. Sukienkę można nosić z paskiem dość szerokim aby po wywiązaniu tworzył dużą kokardę. Pomysł zrealizowałam i jestem zadowolona z niego. Dodam jeszcze, że materiał kupiłam w sklepie:https://www.supertkaniny.pl/pl/searchquery/tkanina+wiskoza/1/phot/5?url=tkanina,wiskoza. Tkaniny nie ma już na stanie, dość szybko się sprzedała, cena była niska w porównaniu do innych sklepów.



















Prześlij komentarz

0 Komentarze