FACEBOOK

header ads

Sweterek :)

 


Lubię co jakiś czas uszyć coś nowego, można poprawić sobie nastrój. Ten prosty sweterk, uszyty w ciągu ok dwóch godzin, przed samym wyjazdem sprawił mi niesamowitą farajdę. Można wypoczywać w nowym sweterku.

 Dzianina swetrowa kupiona w promocji w SUPERTKANINY.PL po przyjściu paczki zaskoczyła mnie kompletnie. Gatunek z najwyższej półki, delikatna, wręcz milusia taka na przytulanki do tego cieplutka, plastyczna. Poddałam ją standardowym działaniom, pranie w pralce, prasowanie z parą. Miała szansę się wykazać, dała radę ale tak mnie przekonała do siebie, że odnalazłam inny kolor i kupiłam na kolejny sweterek, który wkrótce pojawi się na blogu.

Sweterek uszyłam bardzo prosty, ale żeby się wyróżniał, dodałam rękawy z cekinów. Zostały uszyte podwójne, pod spodem jest dzianina swetrowa na wierzchu cekiny. Forma na sweterek pochodzi z Burdy ale nie opisałam jej i dlatego nie mogę podać modelu.

 Cekiny kupiłam w tym samym sklepie, jest to dzianina wiskozowa pokryta cekinami CEKINY/SUPERTKANINY.PL. Bardzo fajna również na bluzki czy spódniczki a ostatnio cekiny są hitem nawet na spodnie. Warto pomyśleć przynajmniej o dodatkach. 


















Prześlij komentarz

0 Komentarze