FACEBOOK

header ads

Odcienie beżowego i brązu :)



Tkaniny, różnego rodzaju, to jest cos co uwielbiam, mogę tworzyć sama. Może uszyję wymarzoną sukienkę z filmu, może będę się wzorować na postaci z epoki i pokuszę się o współczesną wersję jej ubioru, może zwykły tshirt ale taki prosto skrojony, który się w praniu nie zmieni. Wiem jedno, te moje uszytki  będą inne niepowtarzalne w zasięgu ręki dla tych, którym się chce, chce działać. 

Takich uwielbiam i takim kibicuję. 

Ostatni rzut na taśmę przed świętami i Nowyyyymm Rokiem to !!!

 Beżowy we wszystkich możliwych odcieniach!!!

Ale oczywiście u mnie, dla kogoś innego będzie to zupełnie inny kolor. Uszyłam kilka rzeczy w odcieniach beżowo - brązowych. Pierwsza rzecz to spodnie z bardzo przyjemnej tkaniny w kolorze orzechowym, kupionej tutaj: https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Elastyczna-gladka-tkanina-Komfort-orzech-FC157/29611, tkanina bardzo przyjemna w dotyku, ciężka, lejąca, tak trochę aksamitna, po praniu się nie zmienia, dopasowuje się do ciała, elastyczna w obu kierunkach, polecam kroić po szerokości  lepiej się wtedy układa. Szyje się bez problemu i wygląda efektownie, lepiej na żywo niż na zdjęciach. Model pochodzi z Burdy, ale trochę go przerobiłam, pasek skroiłam z całości i skróciłam stan o dwa cm, wydaje mi się, że i tak spodnie są długie w stanie. Zrezygnowałam z zamków, szwy środkowe przestebnowałam. W spodniach można się wyspać są tak wygodne.      




Model 115


Jeżeli szyję spodnie to szyję zawsze bluzki, które będą pasować do nich a których nigdy nie jest zbyt dużo. Tym razem dzianina pod każdą postacią, pierwszy to golfik, zwykły tradycyjny, przeróbka prostej formy na bluzkę, wystarczy trochę odchylić przód od krawędzi złożonego materiału i później namarszczyć to miejsce pod szyją im więcej odchylimy tym większe namarszczenie, baza wykroju pochodzi z Burdy. Materiał to bardzo przyjemna dzianina wiskozowa:  delikatna, miła w dotyku bardzo dobry gatunek. Golfik jest po kilku praniach nic się z nim nie dzieje, nie wyciąga się, nie skurczył się cały czas jest jak nowy co widać na załączonych zdjęciach. Tkanina sklep: https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Dzianina-Dzersej-Wiskoza-Marsala-DZ67/28303.    










Kolejna bluzeczka to trzecia już wersja modelu 101 z Burdy 3/2020, nie będzie to ostatnia wersja bo model uwielbiam, tym razem dzianina punto. Miałam mały kawałek bo 0,90 cm, kupiłam w zakładce kupony zdjęciowe, ostatnio często tam zaglądam bo można wyłowić tam perełki za małe pieniądze: https://www.supertkaniny.pl/pl/c/Kupony-ZDJECIOWE/69. Dzianina bardzo dobra gatunkowo, miła i delikatna. Na manekinie również bluzka z dzianiny kupionej w tej zakładce, więc nie ma jej na stanie, jest to dzianina punto, bistrecz można powiedzieć nie do zdarcia. Uszyłam z niej ciepły półgolfik, który nosi się super.   













Prześlij komentarz

0 Komentarze