FACEBOOK

header ads

Bluzy





Przyszedł czas na wymianę cieplejszej garderoby, jak oglądam moje szafy, przychodzi jedna myśl: "Zbiorę wszystko, wyniosę na środek podwórka, poleję odpowiednią substancją, popatrzę, odpalę długą zapałkę i w wersji filmowej poleci obracając się kilka razy na stos tych znoszonych ubrań i wszytko wybuchnie ostrym płomieniem".  Rzeczywistość !!!  Nie wolno palić na środku podwórka a w co się ubiorę jak wszystko podpalę, może najpierw coś uszyję..........
Jestem osobą, która, ma zajętą każdą chwilę i planuję, cały tydzień do przodu, często jestem poza domem, ale szycie jest dla mnie pasją, miałam plany mniej szyć więcej kupić, niby na jedno wyjdzie, NIE, NIE JEST TO PRAWDĄ!!! Szycie zapewnia poczucie realizacji i spełnia marzeń, jest pasją.
 Nikt nie chce ze mną chodzić na zakupy do galerii bo odwracam na lewą stronę i pokazuję błędy, choć spodnie są fajnie uszyte, to za szerokie w pasie, bluzka fajna ale kołnierzyk nie jest usztywniony i później się wywija, zobacz szwy krzywe, zamek źle wszyty. Rozumiem, że nie każdy to widzi, ale prawie każdy w tym chodzi, prawie każdy to toleruje, ja nie muszę, mogę mieć po swojemu, dlatego szyję.
Ale z czego uszyć ?  Materiał to podstawa szycia i szczęścia jakie przynosi efekt końcowy. Ja mam miejsca sprawdzone i ulubione, sklep stacjonarny w Częstochowie i sklep internetowy: https://www.supertkaniny.pl/, czasami kupuję na Allegro i posiłkuję się dodatkami z hurtowni w Częstochowie. 
 Ostatnio zaopatrzyłam się w ściągacze na ALi: Ściągacze.

Wdzianko z ciepłej dzianiny swetrowej DZIANINA, szyje się jak materiał jest miła w dotyku i ciepła. skorzystałam z modelu 123 Burda 6/2013, uszyłam je na podszewce. Bluza to ciepła wełniana dzianina punto Dzianina/ Punto, nie ma jej już na stanie, doszyłam do niej ściągacze które kupiłam dość dawno temu w hurtowni. Wykrój bluzy pochodzi z Burdy, dopasowałam go do swoich wymagań, czyli przedłużyłam tył a skróciłam przód i powiększyłam dekolt doszywając ściągacze.














Bluzka z sową, uszyta jakiś czas temu z dzianiny MODAL w kolorze brudnego różu, nie ma jej już na stanie ale są inne kolory, aplikacja pochodzi z Aliexpresu, na dole doszyłam falbankę z innego rodzaju dzianiny w tym samym kolorze, nie pamiętam z jakiego modelu szyłam bluzkę ale wykrój pochodzi tradycyjnie z Burdy.

Pozdrawiam wszystkich i życzę dużo szyciowych pomysłów.




Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Nie wiem jak to robisz, że jesteś coraz młodsza. Super ,że masz czas i siły na szycie. ja ostatnio uszyłam sukienkę , ale jeszcze nie mogę jej pokazać. Chciałabym szyć więcej ale jakoś brak weny albo siły . Mam nadzieję ,że następny rok będzie lepszy od tego. Pozdrawiam Ania :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bardzo za komentarz, nie potrafię przestać szyć, ciągle mi czegoś brakuje i staram się ratować sytuację. Też mam nadzieję na następny rok, życzę dużo zdrówka i pozdrawiam serdecznie :) :) :)

      Usuń