FACEBOOK

header ads

Kardigan w kwiaty :)


Długo mnie nie było, ale nie oznacza, że nic nie szyłam, szyłam nawet dużo w kolejnych postach pojawią się czarne ubrania, przyszedł w rodzinie czas żałoby. Nie będę was tu jednak zamęczać czarnymi rzeczami non stop, postaram się pokazywać też kolorowe, które zostały uszyte ale nie zdążyłam ich założyć i oczywiście zaprezentować.
Na pierwszy ogień idzie kardigan uszyty wiosną, który założyłam ledwie dwa razy i z racji tego, że ma kilka kolorów muszę odłożyć chodzenie w nim na później.
Jest to drugi kardigan uszyty z tej dzianiny, pierwszy był dla koleżanki i jego zdjęcie zamieściłam na Instagramie, ale ta dzianina okazała się tak fajna, ze nie mogłam darować i dokupiłam na sweter dla siebie, Dzianina/swetrowa

Forma jakiej użyłam do uszycia swetra to przerobiona bluza dresowa, wykrój pochodzi z Burdy na ten moment nie pamiętam numeru, minęło jednak trochę czasu. Dzianina szyje się jak materiał jest miła w dotyku, nie sprawia kłopotów w praniu i pomimo, że jest cienka jest bardzo ciepła, mogę ją bardzo polecić, na żywo znacznie fajniejsza niż na zdjęciach. Do uszycia swetra zużyłam dwa metry.








Prześlij komentarz

23 Komentarze

  1. Bardzo ładny kardigan :) Nie jest ani za smutny, ani zbyt wesoły Podoba mi się... a gdzie taki materiał kupiła Pani?
    Serdecznie pozdrawiam,
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, materiał kupiłam u Natana, link podałam w poście, na ten moment jest jeszcze dostępny. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Anetko kardigan jest super. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów. Jest Ci w nim niezwykle twarzowo. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię go ale muszę poczekać jakiś czas z chodzeniem w to miejsce uszyję jednokolorowy i bardziej stonowany. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Szyje się jak materiał czyli da radę bez overloka? Uszyłam do tej pory tylko kilka rzeczy, na jesień mam ochotę na jakiś kardigan czy narzutkę i nie wiem czy się porywać. Mam tylko zwykłą maszynę. Czy miejsce na szwy trzeba jakoś podklejać żeby lepiej się szyło? Proszę o poradę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzianina dobrze się szyje, nie rozciąga się przy szyciu, choć szwy ramion zabezpieczone są przed rozciąganiem cienkimi paskami wyciętymi z dzianiny, myślę że gęste obrzucenie zygzakiem powinno wystarczyć nie zauważyłam żeby materiał się strzępił. Szwy boczne były bez podklejania tylko zszyte zwykłą maszyną i obrzucone na owerloku, odszycie przodu podwójnie złożone zaprasowane i doszyte, kaptur podwójny z dwóch warstw dzianiny. Zastanawiałam się nad naszyciem kieszeni i mam je skrojone ale zrezygnowałam ze względu na kwiaty. W razie pytań proszę pisać :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dzięki wielki za odpowiedź.

      Usuń
  4. No więc zescrolowałam do tej kolezanki, żeby sie upewnić i wcale nie jestem przekonana, że to ona, a nie Ty. Ja już się gubię! Kiedyś pokazałaś sukienkę na sobie, ale to była siostra, potem pokazałaś cardigan na sobie, ale to była koleīanka. Jesteś tak na mur pewna, kto jest na tych zdjęciach u góry? :))))

    Super blezerek i reszta też - bo podejrzewam memade od stóp do głów :).
    Buziaki Anetto,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, siostra podobna do mnie ale kardigan koleżanki pokazałam na manekinie i to tak bliżej wiosny było. Choć moje koleżanki podobne są do mnie. Dobrze podejrzewasz wszystko co mam na sobie sama uszyłam, kupne rzeczy mnie nie cieszą. :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetna to barwna dzianina. Różowe/fioletowe kwiatki dodają szarej bazie sporo uroku. Bardzo podoba mi się połączenie formy kardiganu i drukowanej dzianiny. Oj chyba zajrzę na stronę z materiałami :). Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, strona z materiałami kusi mocno, ja zaczynam oglądać się za jesiennymi i wiele ciekawych już wrzuciłam do koszyka ale ile w nim zostanie to zobaczymy. :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Cześć, Anette! Cardigan jest cudowny !!! nie jest jasne, ale nie smutne w tym samym czasie. Anette, bardzo podobał mi się model w twoim występie, proszę, jeśli to możliwe, zapamiętaj numer modelu i numer magazynu dla tego wzoru !!! Naprawdę, bardzo mi się to podobało, sama chcę uszyć to samo. Z poważaniem, Lina

    I tak, nie byłeś tam przez długi czas. Mam nadzieję, że nie zagubisz się tak długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Irina, numer modelu nie zapisałam ale jeżeli trafię na niego to zaraz Ci napiszę. Nie było mnie długo ze względu na sytuację rodzinną ale powoli dochodzę do siebie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Anettko, świetny kardigan, fajnie że jest z kapturem bo przyjemnie otula i bardzo ładna dzianinka. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam i życzę dużo pogody ducha na ten trudny czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, większość swetrów szyję bez kaptura ale wiem jaki jest często potrzebny. Dzianinka miła i ciepła a maiłam duże obawy zamawiając ją czy nie jest zbyt prześwitująca i przez to będzie tylko dekoracją ale okazało się inaczej. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Dopiero ostatniej zimy doceniłam zalety szytych kardiganów, to jest naprawdę praktyczna propozycja z każdego punktu widzenia. Ładny, szybki w wykonaniu, no i zawsze można dobrać dzianinę takiej grubości, składu, koloru i wzoru, który najbardziej pasuje. Okazuje się, że wcale nie jest zarezerwowany na sezon zimy, przyda się również w chłodniejsze letnie dni. Ciekawa jestem, z którego modelu skorzystałaś, rękaw jest chyba wszywany? Wygląda naprawdę komfortowo i elegancko :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, szyte swetry są o wiele lepsze od tych w sklepach od kiedy uszyłam pierwszy już tych kupnych nie oglądam a w kupionych wcześniej nie mam ochoty chodzić. Szyłam na podstawie damskiej bluzy tylko ją przedłużyłam ale formę robiłam dużo wcześniej i nie opisałam jej, teraz trudno mi dojść jaki to model, ale jeżeli trafię na nią to dopiszę. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Jak dobrze, że znowu jesteś :). Kardigan bardzo ładny i na pewno przyda się przy niejednej okazji. Sama już teraz jestem wielką fanką tych swetrów i wiem, że bywają niezastąpione. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, przyda się nie raz nie dwa bo cieplusi i milutki, lubię takie proste swetry z kapturem nie muszę się martwić o czapkę a jestem zmarzluch więc często korzystam z takich udogodnień.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba, fajnie w nim wyglądasz.Kardigany pasują do Ciebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anettko, kardigan bardzo mi się podoba, jak zwykle wybrałaś świetną dzianinę :) Bardzo Ci pasuje :)
    Mój dotychczas jedyny, uszyty dzięki podaniu przez Ciebie namiaru na dzianinę, sprawuje się rewelacyjnie wiec myślę, że już czas na taki z kapturem :)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dzianina jest cieńsza niż ta poprzednia ale bardzo miła w dotyku i ciepła, w tamtym chodzę cały czas i uważam go za ulubiony. :) Pozdrawiam serdecznie :)




      Usuń