FACEBOOK

header ads

Klasyczna koszula i stalowe jeansy :)



Kolorystyka szara i smutna, ale razem tylko prezentuję nie koniecznie będę chodzić.
Uszycie wyniknęło z potrzeby posiadania ciemnej koszuli, bardzo klasycznej i nie obcisłej bo tego nie lubię. 
Materiał to delikatna bawełna z lycrą Materiał, na ten moment nie ma tego wzoru, są inne bardzo ładne i ciekawe i jak inaczej, musiałam sobie dokupić na jeszcze jedną, trudno mi było się oprzeć.
Szycie koszuli, nie jest trudne, trzeba pamiętać tylko o wielu szczegółach i trzymać się wyuczonych zasad. Zawsze szyję podwójny karczek, przy rękawach zapięcie na tzw. domek, usztywniam: zapięcie, stójkę, kołnierzyk i mankiety. Sam kołnierzyk podklejam specjalną sztywniejszą fizeliną do kołnierzyków.
Wyszło tak jak chciałam i bardzo lubię w niej chodzić.

Spodnie jeansy Materiał/Jeans, uszyte trochę inaczej niż tradycyjne ponieważ z kieszeniami po skosie i z tyłu kieszonki z wypustką i guzikiem. Taki model podoba mi się o wiele lepiej, nie przypomina tradycyjnych jeansów raczej klasyczne spodnie.












Spodnie i koszule są u mnie w dużym deficycie najwyższy czas nadrobić braki.



Koszula: Burda 2/2016, model 108
Spodnie: Burda 10/2013 model 127




Prześlij komentarz

28 Komentarze

  1. Jak zwykle perfekcyjnie 😀Z jakich wykrojów korzystałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Uzupełniłam już informacje dotyczące wykrojów :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny zestaw, choć rzeczywiście dość ciemny jak na Ciebie :-) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu, tak to nie moje kolory ale potrzebne, choć staram się aby różów nie zabrakło i zaopatrzyłam się już w nowe kolorowe tkaniny. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Jak zwykle świetne ubrania i pięknie odszyte! :) Dobrze mieć w szafie taką klasyczną koszulę. A jeśli chodzi o spodnie, to już nie raz udowodniłaś, że jesteś mistrzynią w ich szyciu! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, szafę muszę uzupełnić bo spodni i bluzek jak zawsze deficyt, klasyczna koszula to jedno z moich podstawowych ubrań i postanowiłam doszyć sobie jeszcze co najmniej jedną. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Świetny zestaw, spodnie są super... a ja tak dawno nie szyłam spodni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja uszyłam spodni kilka ale chodziłam w nich często i aż się prosi żeby uzupełnić szafę o kilka par. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zestaw godny podziwu i naśladowania. perfekcja w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobasz w tym ciemnym zestawieniu - klasycznie, młodzieńczo i na luzie :))) Ale to oczywiście kwestia gustu :)
    Takiej koszuli nie szyłam, ale zdarzyło mi się uszyć szmizjerkę z klasyczną koszulową gorą i wiem ile pracy trzeba w nią włożyć by było ok. Lekcja była solidna, a efekt taki, że mogłam ją ubrać tylko z ramoneską ... W Twoim wykonaniu jak zwykle perfekcyjnie, i koszula i spodnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, uszycie takiej koszuli wymaga przestrzegania pewnych wyuczonych zasad i należy je sobie opracować, może szyjąc kolejną zrobię, krótki post o szyciu koszuli, znając te zasady wszystko jest proste. Spodnie w tym kolorze intrygowały mnie od dawna a ponieważ zimą często chodzę w spodniach, okazuje się że na wiosnę trzeba szyć bo nie ma co na siebie włożyć. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Szaro na pewno, ale czy smutnie, to nie jestem taka pewna !
    Buziaki Anetto :)))
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewo, szarość i czerń mnie ostatnio pochłonęła, wszystko w tych kolorach wydaje mi się godne uwagi, mam nadzieję że wiosna mnie odmieni :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Ależ świetne spodnie!Ja też szyłam sobie koszulę do pracy i tu to trzeba mieć cierpliwość:) Przy Twojej figurze stanowczo możesz ją mieć bliżej ciała, nie koniecznie obcisłą i będziesz wyglądała cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, myślę o uszyciu bardziej dopasowanej ale nie obcisłej i nawet kupiłam materiał, samo szycie to już przyjemność ale i cierpliwość potrzebna. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Anettko, z Twoimi spodniami i koszulami (a prawda jest taka, że ze wszystkim) sprawa jest oczywista - jak zawsze uszyte są doskonale i leżą tak że mucha nie siada. Patrzę i podziwiam za każdym razem, bo szycie tych elementów doprowadziłaś do absolutnej perfekcji. Obie rzeczy stanowią faktycznie dość stonowany duet, ale ja wyobrażam je sobie noszone oddzielnie w zestawieniu z jakimiś kontrastowymi elementami garderoby. I wtedy to klękajcie narody!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu, plan był łączyć z kolorami, na zdjęcia mam zawsze kilka minut więc staram się pokazać uszyte rzeczy na zestawy do chodzenia i łączenie z kolorami już czasu brakuje. Formy na koszule i spodnie mam poprawione i dopasowane do wymiarów jakie mi odpowiadają. Samo krojenie i szycie nie wymaga już zbyt wielu poprawek, choć w trakcie zawsze coś wyjdzie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Anettko, spodnie podejrzewam, ze możesz szyć juz zamknietymi oczyma, odszyte zawsze perfekt. zazdroszczę figury, bo uszycie dla mnie spodni, to jest jak jazda bez trzymanki, ile ja się zawsze nakombinuje, zeby one jako tako wygladały... ale niestety wina ciałka tu i tam. Całość super, chociaż tak jak Kasia nosiłabym chyba osobno, bo ten zestaw bardzo uniwersalny, ale troszkę smutny,
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko, spodnie dobrze wyglądają z kolorowymi bluzkami a koszula odwrotnie z kolorowymi spodniami, ale skoro fotograf mówi masz pięć minut mogę pokazać tylko uszytki a zabawa w zestawy już odpada, Twoja niezależność w fotografowaniu mnie intryguje i też mam taki plan na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Był czas, że nosiłam właśnie jeansowe spodnie z klasycznymi koszulami i czułam się w tym zestawie doskonale. Teraz do spodni wybieram różnego rodzaju tuniki. A koszulką uszyłaś świetnie i pięknie się w niej prezentujesz. Pozdrawiam. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, spodnie jeansowe i koszula to zestaw bardzo klasyczny i tez jeden z moich ulubionych, muszę do tych spodni doszyć kolorową koszulę więc plany na szycie nigdy się nie kończą :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Bardzo udane uszytki. Koszula prezentuje się świetnie, widać staranność i dopięcie wszystkiego na ostatni guzik. Ciekawy pomysł z dżinsami, bo ostatnio też nad tym myślałam, żeby uszyć dżinsy z wykroju na spodnie z wysokim stanem... Widzę po Twojej pracy, że są szanse na powodzenie tego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, koszula przy szyciu wymaga trochę staranności i dokładności, spodnie inne bo prawdę mówiąc mam trochę przesyt zwykłych jeansów i chciałam coś innego ale nie zaprzeczę, ze materiał jeansowy dobrze się nosi i lubię go wykorzystać. :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Idealny komplet, koszula pierwsza klasa, spodnie super dopasowane. Gratuluję Anetto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, odczuwam deficyt spodni i koniecznie muszę uzupełnić braki. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Замечательный комплект получился!Тебе очень идет))) Браво!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się ze Ci się podoba :) Pozdrawiam :)

      Usuń