FACEBOOK

header ads

Sukienki z dzianiny cz. I

     Dzianina jest moim ulubionym materiałem, szczególnie lubię z niej szyć sukienki. Ponieważ uwielbiam sukienki, szyje je na najmniejsze nawet okazje. Dzisiaj pokażę pięć są uszytych z cieplejszych dzianin, które można  wykorzystać nawet zimą.






    Czarna sukienka w kwiaty uszyta z dzianiny lacosta, nie wszywałam zamka ponieważ nie było takiej potrzeby swobodnie można ją zakładać bez rozpinania, jako ozdobę wszyłam mały zamek z tyłu. W wersji z Burdy były szerokie rękawy, ale ja z nich zrezygnowałam ponieważ zimą wydawały mi się niewygodne pod kurtki i płaszcze.Sukienkę bardzo lubię jest wygodna.
Burda 2014/3
Model 123








   Turkusowa sukienka jest jedną z moich ulubionych, uszyta z wytłaczanej dzianiny w delikatny wzorek. Dzianina w bardzo dobrym gatunku, średniej grubości, fason luźny. 
Wykorzystałam Burdę 2014/2 model 112. 
Zrezygnowałam tylko z falbanek przy rękawach, ponieważ z tego modelu szyłam wcześniej tunikę i nie chciałam mieć dwóch takich samych rzeczy. 








     Sukienka swój oryginalny wygląd zawdzięcza połączeniu różnych tkanin, w moim przypadku jest to dzianina punto i jedwabna tafta na obszycia. Sukienka jest bardzo pracochłonna i wymaga dużo cierpliwości przy szyciu. Ale z efektu jestem zadowolona. 
Burda 2013/7
Model 106










   Czwarta sukienka to pikówka, postanowiłam też taką uszyć skoro wszyscy szyją, czemu ja mam nie mieć. 
 Model nie był trudny do uszycia, pikowana dzianina szyje się bardzo fajnie i forma nie sprawia żadnych problemów. Zrobiłam drobne zmiany, nie rozcinałam przodu i nie zrobiłam rozcięć na rękawach. Spotkało mnie wyróżnienie ze strony Burdy moje zdjęcie znalazło się w marcowym wydaniu gazety.






  Przepraszam za jakość zdjęć, ale chyba muszę sobie sprawić nowy aparat, zamiast kolejnych materiałów.

Do uszycia sukienki skorzystałam z Burdy 2015/2
Model 129.








   Ostatnia sukienka z tej serii dzianinowych to model projektanta JC de Castelbajac, uszyłam ją z dzianiny lacosa a wykończenie rękawów to super jersey, sukienka bardzo wygodna i świetnie się nosi. Polecam ten model jest wyjątkowy.
Burda 2014/12
Model 136



Prześlij komentarz

0 Komentarze