Panterka :)

 


   Pierwszy raz zdarzyło mi się szyć z mokrego materiału. Okazało się, że mam taki push na uszycie tej panterki, że nie mogłam czekać aż wyschnie po praniu, musiałam natychmiast uszyć sukienkę. Pierwsza myśl po otworzeniu paczki była koszula i spodnie, ale uszyję taki zestaw z czegoś innego.

 Sukienka to model 107 z Burdy 5/2022 miałam ją w planach od dawna, szycie było błyskawiczne, nie spodziewałam się że to tak prosty model, ponieważ tkanina to dzianina i uniknęłam dzięki temu wszywania zamka co skróciło czas pracy. 

Miałam obawy czy szyjąc mokry materiał po wyschnięciu nie będzie potrzebna poprawka, ale od razu wszystko wyszło idealnie, nic nie poprawiałam.  Dodałam w stanie 2 cm i po długości 15 cm, mylę że jest super. Nie mogę nacieszyć się tą sukienką, wersja na sportowo odpowiada mi najbardziej, choć ze szpilkami jest również super. 

Zamieszczając rolkę z sukienką na Instagramie miałam dużo zapytań skąd materiał, jaki to materiał, więc odpowiadam jest to dzianina bistrecz, ciężka dobrze się układająca, nie wymaga prasowania, czyli idealna na wyjazdy śmiało, można pakować ją do walizki. Materiał nie sprawia najmniejszych problemów przy szyciu, print panterki to obowiązek w jesiennej garderobie.

Link do tkaniny: https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Elegancka-Tkanina-Bielastyczna-Panterka-sukienka-spodnie-KV440/36948

















Miłego dnia :) :) :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz