FACEBOOK

header ads

Sukienka nr 4



























W letnie dni bawić się szyciem to też fajny relaks, zabawa w sukienki jest samą przyjemnością.

 Moja letnia sukienka nr 4, powstała z letniej tkaniny w skład, której wchodzi bawełna, wiskoza i trochę elastanu w bardzo efektowny wzór dużych kwiatów. Wybrałam model prosty aby cieszyć się tymi dużymi kwiatami.

 Wykrój pochodzi z Burdy: 6/2023/101. Dokonałam drobnych zmian: nie rozcinałam góry przodu, skroiłam ją w całości i odszyłam rozcięcie, rękaw skróciłam tak żeby chodzić w ciepłe dni, od karczku w dół doszyłam podszewkę. Tkanina nie przebija ale nie lubię sukienek bez podszewki w dolnej części, jako wiązanie dekoltu użyłam cienkiej aksamitki i odszyłam małe tulipany jako zakończenie. Listwę dołu uszyłam aż 15 cm i jeszcze podwójną aby sukienka rozszerzała się na dole pod wpływem tego materiału. Na ten moment to moja ulubiona sukienka.



Tkanina jak zawsze była wyprana przed szyciem nie zauważyłam najmniejszej zmiany po praniu, nie przykurczyła się i rozprasowała się idealnie. Jest delikatna jak wiskoza a jednocześnie trochę płócienna jak bawełna, sprawia wrażenie lekko aksamitnej, przewiewna i dobrze się układa, ten duży kwiatowy wzór jest niesamowity. Dzisiaj było bardzo ciepło a ja bardzo fajnie się w niej czułam.

Materiał kupiłam w sklepie: https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Naturalna-letnia-Tkanina-elastyczna-Wiskoza-Bawelna-FC791/33322

Miłego dnia:)      

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Anettko, ja tego wykroju, normalnie nie dojrzałam w Burdzie :D a tu proszę. Wyszło ślicznie, i jeszcze te piękne kolory. Zachwycona jestem tą sukienką, wyglądasz bardzo ładnie i w tym fasonie i tych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele razy nie widzę wykroju, dopiero u kogoś mnie olśni, podobnie było z ostatnią Twoja bluzką ale już odszyłam i uważam, że jest super, wcześniej go nie widziałam. Dziękuję bardzo za komentarz :) :) :)

      Usuń