FACEBOOK

header ads

Bluzy :)



Nie mam się w co ubrać!!!

Co z tym zrobić? Brać się za robotę, dosyć, planowania, wymyślania, trzeba działać. Pierwsze co zrobiłam, zamówiłam nowe tkaniny w https://www.supertkaniny.pl/pl/new , od czegoś trzeba zacząć.

Zacznę od bluz dresowych, potrzebne od zaraz, uszyłam dwie takie same, dla mnie czerwoną dla syna zieloną, pomysł podsunęła mi szyjąca koleżanka przesyłając zdjęcie podobnej bluzy, długo nie musiałam czekać, krojenie, szycie i gotowe w ciągu jednego dnia. Napis ten sam, w tłumaczeniu: Wcale mnie nie znasz. Na tym się nie skończy mam plan na kolejne dlatego, że muszę wykorzystać kilka napisów. Zrobienie ich nie jest trudne, wystarczy wydrukować odpowiednie litery na drukarce, odrysować je na dzianinie dresowej, wyciąć i przyszyć wcześniej przypięte i rozmieszczone na bluzie.  Z początku miałam wątpliwości czy to się uda, ale efekt przeszedł moje oczekiwania. 

 Dzianina zakupiona jakiś czas temu: SKLEP/DZIANINA DRESOWA . Szyje się bez problemu, kupiłam niedawno w Internecie kawałek dzianiny i nie szło mi tak gładko, maszyna przepuszczała, natomiast ta nie stwarza problemów jest miękka, miła w dotyku, po praniu nie widzę różnicy i do tego szeroka co pozwala dobrze wykorzystać tkaninę. Jak dla mnie rewelacja, trochę szkoda, że jest już mało kolorów. 

Bezowa bluza to model z Burdy, dzianina też pochodzi ze SKLEP, bardzo miła w dotyku i przyjemna w noszeniu, ściągacze zakupiłam ok rok temu w Internecie teraz nie pamiętam gdzie, mam ich spory zapas w różnych kolorach. Jeżeli chodzi o fason bluzy nie jestem z niego zbyt zadowolona, odnoszę wrażenie, że kaptur jest za mały. 




































 

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. super bluzy, te kolorowe ściągacze są świetne, czy to prążek? Czy szyłaś na owerlocku te dzianiny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ściągacze to prążek, kupiony dawno temu w Internecie :) Dzianiny zszyte są na owerlocku :) Miłego dnia :) :) :)

      Usuń
  2. Ale ekstra te napisy wyszły! One są przystebnowane i naturalnie postrzępione czy przyszyte jakimś specjalnym ściegiem? Jakoś nie przyszło mi do głowy zrobić napisy w tym samym kolorze a przecież tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Napisy są przyszyte prostym ściegiem blisko brzegu każdej litery. Miłego dnia :) :) :)

      Usuń