FACEBOOK

header ads

Sukienka w kwiaty :)



Od pierwszego wejrzenia, gdy go tylko ujrzałam tkaninę, wiedziałam co chcę z niej uszyć, zachwyciła mnie żywymi kolorami i powtarzającym się wzorem, zawsze można wyczarować z takich tkanin ciekawe rzeczy przy małym wysiłku. Model sukienki pochodzi z Burdy ale jak trzeba podać który, to nie mogę znale za nic w świecie, szukam drugi dzień, nie ma. Żeby było zabawniej szukałam tkaniny w sklepie, chciałam podać link, nie ma. Czy wszystko się zaczarowało?
Materiał bardzo fajny, delikatny, taki trochę satynowy, ale nie satyna bardziej jak cienkie merino, ułożysz raz i masz spokój, nie przesuwa się te kolory takie żywe. Pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby kilka osób zaczepiło mnie, gdzie kupiłam sukienkę. 
Na zdjęciach sukienka ma wszytą gumkę ale stwierdziłam już później, że lepiej będzie bez tej gumki i ją wyprułam, jest teraz luźna i lepiej się w niej czuję, pierwsze zdjęcie na manekinie już bez gumki.
. Materiał kupiony w sklepie, tylko jak wspominałam wcześnie nie mogę znaleźć : https://www.supertkaniny.pl/.

Mogę stwierdzić, że sukienka jest bardzo fajna jeszcze dodam, ze tkanina się nie gniecie, ja swoją uszyłam z dwóch kuponów. 
























Prześlij komentarz

5 Komentarze

  1. Anettko, tkanina cudna zarówno pod względem kolorystycznym jak i wzoru :) To, że jeszcze świetna w noszeniu i niegniotliwa, czyni ją idealną :) Nie dziwię się, że ktoś z ulicy zwrócił na nią taką uwagę, bo prezentuje się bardzo elegancko, choć może nie jest to najważniejsze, ale określiłabym, że jest 'z górnej półki' :)
    A najważniejsze, że pięknie w niej wyglądasz :)
    Co do gumki, to mam podobne wrażenia (choć na Twojej figurze pięknie leży !!!), ostatnio uszyłam sukienkę z gumką i mimo, że jest wygodna, to chyba na mojej sylwetce ta gumka tak średnio wygląda, wolę jednak zakładki.
    Pozdrawiam serdecznie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ado, myślę, że bez gumki czuję się o wiele lepiej i jestem z sukienki bardziej zadowolona, testy robią swoje i potrafią zweryfikować poglądy. Pozdrawiam serdecznie :) :) :)

      Usuń
  2. Ślicznie w niej wyglądasz, tak letnio, świeżo, dziewczęco. Totalny luz. Doskonale skomponowany układ. Ja nie przepadam za panelami, zawsze mam problem z krojeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) miło mi to czytać :) panele to problem jak to rozwiązać ale ja mam jakąś wizję jeszcze przed zakupem i wtedy się decyduję :) :) :)

      Usuń