FACEBOOK

header ads

Róże w śniegu :) :) :)





Co to jest pasja 

 Kojarzy się z czynnością  lub hobby, ale nie ma definicji by to sprawdzić. Wiem, że to modne pojęcie, każdy szuka pasji lub chce ją osiągnąć, jest to trudne, trzeba w czymś się zatracić co spełnia Twoje oczekiwania. Jest coś co z tej czynności powinno wynikać, najlepiej gdy to jest widoczny twór np.: osiągnięcia w sporcie, zdobyta wiedza w danej dziedzinie, wytwór Twojej wyobraźni często praca. 

Co jest moją pasją?

Czy mam kilka pasji?

 Czy tylko szycie uzupełnia tą lukę w życiu.

 Wiem jedno!!!!!

 Jak sam nie zaczniesz działać Twoje życie się nie zmieni, pasja to jest dokładnie obszar, który podnosi jakość życia, wynika z Twojej woli, to jest coś, co jest wewnątrz Ciebie. 

Wyczekany moment, pasja zawsze się odezwie, nie pozwoli na zbyt długą przerwę.

Wewnątrz mnie był prosty sweterek uszyty z dzianiny swetrowej, kupionej w SKLEP/Dzianina swetrowa , nie ma jej już w ofercie a szkoda. Sweter należy do moich ulubionych ze względu na jakość dzianiny, piorę w pralce, suszę w suszarce, wyciągam jak nowy, więcej opisu nie trzeba, mam tylko jeden problem, były inne wzory tej dzianiny i nie kupiłam.

Szyjąc ten sweter skorzystałam jak zawsze z Burdy, choć ten wykrój to połączenie kilku wykrojów i moja modyfikacja formy, trudno mi podać w takim przypadku model. Szyjąc taki model, należy kierować wygodą i ilością tkaniny, u mnie wystarczyło na styk. 














Pozdrawiam Wszystkich :) 

 




Prześlij komentarz

2 Komentarze