FACEBOOK

header ads

Sportowa sukienka w paski:)


Długo mnie nie było i wracam z zaległymi sukienkami, tym razem sportowa sukienka,  wygodny ciuszek do biegania, przynajmniej ja to tak odczuwam i najbardziej potrzebuję.

Tę sukienkę uszyłam z dzianiny wiskozowej,
 kupionej W SKLEPIE, nie ma jej obecnie na stanie ale pojawia się co jakiś czas i można ją wychwycić w promocyjnej cenie.

Sukienka uszyta na podstawie wykroju bluzki z Burdy 7/2018 model 119. Ponieważ miałam zbyt małą ilość materiału bo jedynie 1,2 m, rękaw musiałam wykończyć inaczej niż przewiduje wykrój. 

Bluzkę przedłużyłam i doszyłam tunelik w który wciągnęłam długą sznurówkę a jako ozdobę doszyłam kieszonkę z cekinów. No cóż lubię jak się świeci i uwielbiam cekiny, czasami kobiety tak mają.
Wyszło swobodnie i na co dzień ale takiej sukienki najbardziej potrzebowałam.

















Prześlij komentarz

13 Komentarze

  1. Fajnie że jesteś :) Piękną wygodną sukienkę uszyłaś, super w niej wyglądasz tak młodzieńczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka prezentuje się bardzo elegancko. Uwielbiam takie ponadczasowe zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszła Pani ta sukienka.
    Zapraszamy do nas na zakupy www.izpol.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Anettko, sukienka jest bardzo ładna, niby sportowa, ale taka jednocześnie przyciagajaca oko, bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lekko i wesoło :-) Podoba mi się ta sukienka, kieszonka jest zabawnym urozmaiceniem. Dekolt z tyłu też dodaje smaczku. Tak sobie myślałam nad tym wykrojem, że grubo się zrobi na wiązaniach, jeśli złoży się po dwie warstwy materiału i zawiąże w supeł. Wygląda na to, że ominęłaś sprytnie ten moment, a rękawki pozostały tak samo wdzięczne. Pewnie zależy, jak grubej dzianiny się użyje; może oryginalne rozwiązanie też by się sprawdziło przy cienkiej, tyle że na pewno byłoby bardziej materiałożerne.
    No i miło Cię znów zobaczyć :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anettko, świetna sportowa sukienka do biegania :))) Klasyczne paseczki, oryginalna kieszonka i ekstra dekolt z tyłu :D Nigdy się nie znudzi, zawsze będzie na czasie :) - żeby jeszcze dzianinka była łaskawa długo się trzymać w formie !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo mi się podoba, fajnie to wymyśliłaś ;-) Takich sukienek w szafie zawsze brakuje, bo w zasadzie pasuje i na sportowo i na elegancko a dzianina wiadomo bardzo wygodna. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!! Już dawno mnie tu nie było, Anetko sukienka jest absolutnie fantastyczna, świetnie to wymyśliłaś i ta kieszonka wygląda ekstra, super się w niej prezentujesz!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładną sukienkę uszyłaś. W mojej szafie mało właśnie takich casualowych i ciągle obiecuję sobie, że będę szyła ich więcej :-). Twoja wersja bardzo mi się podoba, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Dziękuję bardzo za komentarze, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! This is list is super amazing. Thank you so much for sharing,Thanks again for this awesome post. I appreciate it.
    ยูฟ่าเบท

    OdpowiedzUsuń
  12. Only one way to get famous is that you have to do something different in the favor of people . After that they will like you เว็บย่อลิ้ง
    เว็บย่อลิ้งค์
    ย่อลิ้ง
    ย่อurl
    ย่อเว็บ

    OdpowiedzUsuń