FACEBOOK

header ads

Sukienka nr 4 :)



 


 Wakacyjną sukienkę nr 4, uszyłam z dzianiny, bardzo przyjemniej w dotyku, chłodnej, delikatnej, opływającej sylwetkę, kupiłam ją w sklepie SKLEP/SUPERTKANINY.pl, nie ma jej już na stanie, ponieważ jest aktualnie promocja na wiele dzianin i znikają bardzo szybko jak świeże bułeczki.  
Sukienkę uszyłam na podstawie Burdy 7/2021 model 113, dwie moje szyjące koleżanki uszyły ją wcześniej ADA i SYLWIA
 Burda w opisie szycia sukienki podaje jest ilość materiału ok 4 metry ja miałam dwa z małym dodatkiem ale zdecydowałam się na szycie. Wystarczyło na krótki rękawek, dół ze skosu i musiałam posiłkować się turkusową dzianiną z zapasów, która idealnie zgrała się z kwiatami na sukience. Zgodnie z opisem w pasie jest gumka, na dole sukienki wszyłam podszewkę. Sukienka jest bardzo wygodna i dobrze się w niej czuję, idealna na wyjazdy wakacyjne, wyjęta z walizki nie wymaga prasowania.    
              














Zamek rycerski w Sobkowie.

Prześlij komentarz

6 Komentarze

  1. Śliczna, letnia sukienka :) Bardzo ładne kolory i ten turkusowy wzór ze wstawkami zgrałaś i d e a l n i e :)
    To wiązanie z tyłu robi bardzo dużo, może się kiedyś pokuszę o kolejną tym razem kompletną ...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo Ado :) Kompletna wersja daje możliwość innego zaplatania, które jest całkiem fajne :) Pozdrawiam serdecznie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka świetna, juź brakuje mi komplementów dla twoich kreacji 😁. Zawsze w burdach zaskakuje mnie podawane zużycie materiału. Stosując ich wytyczne gromadzi się wiele odpadów. I np. podawanie tego samego zużycia dla wszystkich rozmiarów też się zdarza często. Hmmmm ... pozdrawiam Elwira.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz :) Staram się kupować materiał w takiej ilości, żeby nie gromadzić resztek, nigdy nie wiem co z nimi zrobić, Burda podaje na wyrost ilość materiału lub dla największego rozmiaru :) Moja standardowa ilość jaką kupuję na sukienkę to 2,2 m i przeważnie wychodzą z tego mało skomplikowane kreacje :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. You look stunningly beautiful in that lovely dress. The fit is perfect and it suits you well. I love the color combination, it compliments your white complexion. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, the dress is very comfortable. Thank you for the compliment. :) :) :)

      Usuń