FACEBOOK

header ads

Dresik :) :) :)

 



Wygodne ubranie z dzianiny dresowej to może być hit jesieni, wystarczy odpowiednia dzianina i możemy się pobawić fajną formą. Tym razem konstrukcja spodni i bluzki to moja własna praca, wszystko zgodnie z moimi wymiarami. Troszkę było liczenia i rysowania, wiele poprawek ale się udało.

Z efektu jestem zadowolona.

 Dresik bardzo wygodny, dzianina dresowa milutka i efektowana. Sprawdziłam jak się zachowuje w użytkowaniu i jestem zadowolona, najważniejsze dla mnie, że nie wypycha się na kolanach po mimo, że spodnie są wąskie. Nie znoszę wypchanych kolan, wygląda to bardzo źle. Po praniu dzianina się nie kurczy i nie traci swojej miękkości, choć nie dałam płynu do płukania a jedynie kapsułkę Szyje się przyjemnie tak jak materiał ja używam igły do dzianin. 

Kupiłam dzianinę: https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Dresowa-dzianina-Jersey-bawelniana-lamowana-metaliczny-roz-DE183/32188 myślę, że mogłam kupić więcej i uszyć z długim rękawem, wykorzystałabym dresik cały rok ale nic straconego jest dużo różnych dzianin i można wymyślić coś ciekawego i bardziej zimowego.












Prześlij komentarz

0 Komentarze