FACEBOOK

header ads

Sweter z ozdobnym kołnierzem :)






 Dawno mnie nie było, ale wracam i mam plany szyciowe na 2018 rok, które będę realizować.

 Jak inaczej, bez szycia nie da się funkcjonować.
 Dzisiaj zaprezentuję cienki sweter jeszcze w scenerii jesiennej. 
 Dzianina kupiona u NATANA/DZIANINA SWETROWA, na ten moment są promocje dzianin, z tej okazji zaopatrzyłam się w bardzo ładną i ciepłą na długi kardigan ale jest jeszcze w trakcie szycia, wkrótce na blogu.
 Różowa dziania, wykorzystana na uszycie tego swetra jest cienka i przyjemna w dotyku, nie strzępi się sprawdziłam przed krojeniem piorąc ją w pralce. Pokusiłam się o model trochę inny z naszywanym kołnierzem z ciętych pasków, jestem z niego zadowolona i bardzo go lubię. 


Sama szycie nie było trudne, zrobiłam drobne zmiany.
Nie przecinałam tyłu i zrezygnowałam z kieszeni, długość taka jak wystarczyło dzianiny, kupiłam 1,5 m na taki sweter lepiej mieć trochę więcej. 

Kołnierz wykonany zgodnie z instrukcją z Burdy układa się bez problemu, ze względu na grubość mojej dzianiny dołożyłam pasków ozdobnych.














Prześlij komentarz

24 Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ten sweter, kolor też taki energetyczny, idealny na tą szarówkę...no przepraszam wczoraj spadło 5 cm śniegu :)
    Tak czekałam i zastanawiałam się co tam porabiasz, jak to człowiek przyzwyczaja się do fajnych rzeczy i nagle jak ich zabraknie to od razu odczuwa ich brak, mówię o Twojej nieobecności.
    Pozdrawiam serdecznie Anettko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, sweter uszyty dość dawno temu ale dobrze sprawdza się w praktyce, przyznam że nawet go polubiłam i chętnie w nim chodzę. Miło mi bardzo, że myślałaś o mnie, potrzebowałam pozytywnych myśli, mam nadzieję że wszytko się ułoży, ważne że są plany szyciowe i ochota do realizacji. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Kardigan cudowny, wspaniały materiał i jeszcze w takim ładnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, materiał taki delikatny i miły w dotyku, nosi się przyjemnie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetny ten sweterek, piękny kolor, Świetny ten ozdobny kołnierzyk, wygląda bardzo ciekawie i niebanalnie. Chciałam z ciekawości zobaczyć skład tej dzianinki ale nie znalazłam jej w natanie, może jej już nie ma, nie wiem, może jakieś namiary? Pozdrawiam ciepło, Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, szukałam w Natanie ale już nie ma, chętnie bym dokupiła inny kolor bo bardzo dobry gatunek, w składzie wełna i coś sztucznego, dzięki temu delikatny i miły w dotyku, najważniejsze że się nie pilinguje :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. A wiesz, że zastanawiałam się ostatnio gdzie się podziewasz? Miło Cię widzieć z powrotem i to jeszcze w tak malinowym wydaniu:)Bardzo ładny kardigan z ciekawym kołnierzem. Pozdrawiam ciepło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że myślałaś o mnie, przyznam że nie był to lekki czas. Ważne że jestem od nowa przy maszynie i zaczęłam szyć sukienkę. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. No, fajny. Podoba mi się. sama bym chętnie weszła w posiadanie takiego.Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, fason inny niż większość swetrów, szyje się szybko i ułożenie kołnierza nie jest skomplikowane. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba,choć osobiście wolałabym granatowy :D fajnie się układa i pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kolor był do wyboru czarny lub różowy, teraz nie ma żadnego ale żałuję że nie kupiłam jeszcze czarnego bo dzianina bardzo fajna i dobra gatunkowo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Fajny ten kołnierz, miałam kiedyś taki właśnie sweterek i pamiętam, że szalenie lubiłam te falbanki przy dekolcie :-) Niech się dobrze nosi! Cieszę się że wróciłaś, miło tu zaglądać i podziwiać nowe uszytki :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi to czytać, jestem i mam nadzieję bywać co jakiś czas i podziwiać też innych. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Cieszę się, że wróciłaś z przerwy i masz szyciowe plany :)))
    Sweterek śliczny, kolor fantastyczny - energetyczny, aż się chce wstać i działać :) - a kołnierz fantazyjny :)
    Utrafiłaś w super dzianinę, co chyba jest podstawą udanych sweterków, materiał liczy się bardziej niż w innych uszytkach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ado, dzianina bardzo dobra nie spodziewałam się takiego gatunku bo cena nie była wysoka, zgadzam się z Tobą, że przy szyciu sweterków materiał liczy się najbardziej :) Pozdrawiam serdecznie :))))))

      Usuń
  9. Świetny, świetny, świetny! I do tego wyglądasz w nim prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek bardzo ładny, pięknie się w nim prezentujesz, a kolor bardzo energetyczny ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kolor spodobał mi się od razu i należy do moich ulubionych :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Anettko, jaki piękny kardigan! Ależ Ty masz pomysłów na te swetry. Co jeden to inny, a każdy wyjątkowy i uszyty z największą starannością. Ten mnie zauroczył. Kolor i kołnierz, a przede wszystkim Ty - stanowicie piękne trio.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu, przyznam że kupiłam jeszcze dwie dzianiny i uzupełniam braki swetrowe, po powrocie z ferii zabieram się twardo za szycie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. No właśnie, pomysły i czas się Tobie nie kończą. Jesteś niemożliwa, w pozytywnym znaczeniu oczywiście. Sweterek cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pomysły mam ale ostatnio bardzo mało czasu, mam nadzieję że uda mi się lepiej zorganizować. :) Pozdrawiam :)

      Usuń