FACEBOOK

header ads

Polar baranek :) :) :)


 

Jak to przyjemnie w chłodny czas otulić się ciepłym polarem, miłym w dotyku i jeszcze efektownym, Jeszcze przyjemniej jeżeli taki polar samemu uszyjesz  według własnych upodobań. Bardzo lubię gdy bluzki, kurtki, swetry, tuniki są dłuższe niż przewidują to wykroje z popularnych magazynów modowych, zawsze przerabiam formy i dodaję od siebie kilka cm, jestem wysoka, przynajmniej się za taką uważam i lubię dostosować ubrania do moich potrzeb. Znalazłam w sklepie internetowym bardzo ładny polar baranek: https://www.supertkaniny.pl/pl/searchquery/polar+baranek/1/phot/5?url=polar,baranek. Niestety nie ma już różowego koloru został z tego rodzaju inny kolor.

 Polar bardzo ciepły i miły w dotyku, lekki choć sprawia wizualnie inne wrażenie,  może zastąpić kurtkę podczas mrozów, wypróbowałam go. Po praniu się nie zmienił, bardzo się tego obawiałam ale jest jak nowy. Efektownie wygląda prawa strona przypomina futro z karakuł, lewa jest bardzo miła, taka dzianinowa, choć ja wykończyłam podszewką, wolę zamknięte ubrania tego rodzaju.

Polar przeszedł moje oczekiwania jestem z niego tak zadowolona, że zamierzam jeszcze coś uszyć w tym rodzaju. Szyjąc ten model wykorzystałam Burdę10/2023/126, wydłużyłam mocniej tył i do tego dopasowałam przód, model bardzo fajny do uszycia polecam. Obszyłam wykończenie od spodu polarem, żeby przy rozchyleniu był z każdej strony taki sam dalsze elementy są już wykończone podszewką w środku kieszeni jest ciepła dzianinowa podszewka, przyjemnie jest włożyć zmarznięte ręce do środka.

Życzę wszystkim miłego dnia :) 













Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Anettko, bluza jest cudna. Sama bym w taka wskoczyła. Kolor wybrałaś bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko :) Coś u mnie zauważyłam ostatnio dużo tego różowego :) :) :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń