FACEBOOK

header ads

Kardigan i bluzka :)

 



Powtórzyłam model kardiganu, bez którego trudno mi się było obejść przez ostatni rok. Nie zniszczyła się dzianina a obrobienie jakie zrobiłam z wełny.  Powtarzając model zakupiłam dzianinę w ilości 2 m, oraz dwa motki włóczki do obrobienia, postanowiłam jak w poprzednim modelu kaptur uszyć po całości doszyć kieszenie, które są niezbędne. Obrobienie wykonałam na szydełku, nie jestem zadowolona z paska, będę musiałam wykonać go inną metodom ponieważ zbyt mocno się naciąga, powinien być zrobiony w drugą stronę, więc idzie do poprawki. Dzianina swetrowa jest średniej grubości, została przed szyciem wyprana w pralce, nie widzę zmian nic się nie przykurczyła, chodzę w kardiganie już jakiś czas i nie pilinguje się, jest ciepły i efektowny, najważniejsze że dzianina się nie gniecie, dzięki temu wysiadając z samochodu wygląda się schludnie. Szycie nie sprawiło kłopotu, szyje się jak materiał. 

 Kupiłam dzianinę tutaj:https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Naturalna-welniana-dzianina-Swetrowa-Turkus-DE204/33991.

Bluzka, którą uszyłam jest na podstawie modelu sukienki z Burdy 2016/8/120, wykorzystałam golf resztę modelu przedłużyłam i poszerzyłam dół, do rękawów skroiłam mankiety z tunelikiem na gumkę. Tkanina to żorżeta, bardzo lubię wzory zwierzęce a ten golf z gumkami bardzo mi odpowiada. Bluzkę podszyłam z przodu i z tyłu cienką dzianiną w kolorze ecru, dzięki temu, można ją ubierać bez topów. Dobrze, że szybko schnie po praniu, mogę ją nosić praktycznie non stop 😁😁😁to znaczy dopóki nie uszyję kolejnej, która skradnie moje serce. Tkanina zakupiona tutaj:https://www.supertkaniny.pl/pl/p/Elegancka-jedwabista-zorzeta-typu-kreponik-FG223/35609

Życzę wszystkim miłego dnia :) :) :) 




















Prześlij komentarz

0 Komentarze