FACEBOOK

header ads

Bluzka na upały i zielone spodnie.


   Było gorąco i skusiłam się na uszycie typowo letniej bluzki, idealnej na upały.
  Wykorzystałam ją tylko w jeden dzień i zepsuła się pogoda, ale przetestowałam materiał. Kupiony dość dawno, ale jeszcze jest tutaj, cena niewielka, batyst miły w dotyku i przewiewny, po praniu nic się nie zmienił, mam wrażenie, że jest odrobinę delikatniejszy i nie gniecie się tak przeraźliwie jak to czasami się zdarza.
  Forma prosta, nie wymaga zbyt dużych umiejętności krawieckich, bluzkę szyje się szybko, utrudnieniem może być wykończenie falbany, ja zrobiłam to ściegiem mereżką na owerloku.


Zmieniłam wiązanie z tyłu, zrezygnowałam z wąskiego przedłużenia ramiączek i doszyłam odszyte szersze wiązanie.



  Spodnie uszyłam dużo wcześniej, ale jeszcze ich nie prezentowałam. Wykorzystałam Burdę z 2013/10 model 127. Lubię ten fason spodni najbardziej i najlepiej się w nim czuję.


  Zaprasowałam nogawki na kant i przeszyłam, jeden milimetr od brzegu, teraz prasowanie to pestka.
  Spodnie są bardzo wygodne, materiał to bawełna z dodatkiem lycry.







Bluzka
1 metr batystu
owerlok
stebnówka
Burda 7/2016
Model 103

Spodnie
1 metr bawełny z lycrą 
kawałek fizeliny do usztywnienia paska
zwykły zamek
jeden guzik
stebnówka
owerlok
Burda 10/2013
Model 127






Prześlij komentarz

18 Komentarze

  1. Anettka, Ty jesteś torpeda po prostu :). Kolejny świetny letni zestaw nam dziś pokazujesz. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za komentarz, bluzka jest prosta i łatwo się szyje a spodnie już miałam gotowe.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zestaw super, batyst jest idealny na upały a bluzeczka wygląda super:-) ja nawet za bardzo nie zdążę Burdy otworzyć a ty już kolejną rzecz nam prezentujesz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, jak czegoś potrzebuję to szycie idzie dość szybko.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Całość super! Masz rację, w tym fasonie spodni wyglądasz wspaniale. Doskonale podkreślają Twoją sylwetkę, która jest (zresztą) doskonała. Ale równie dobrze wyglądasz w spodniach jak od ostatniego kombinezonu. Tak jest, gdy jest się po prostu szczupłym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za komentarz i tak miłe słowa jak zawsze.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Fantastyczny zestaw. Bluzeczka z batystu to idealne rozwiązanie na upalne dni. Jest lekko i przewiewnie. Fason spodni idealnie dopasowany do Twojej figury. Aż zazdroszcze znalezienia takiego modelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz, fason dopracowałam na postawie prób i błędów, ale teraz jestem zadowolona, szyję go prawie na pamięć. :)

      Usuń
  5. A u nas lato :). W końcu :) I to już od pewnego czasu :) Własnie takie bluzeczki można spokojnie nosić.
    Bardzo ładne - i bluzka i spodnie.

    Życzę słońca
    Ewa
    P.s. Zwierzątko też sie załapało na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, słońce ma być od niedzieli, więc spokojnie czekam, a kotek nie przepuści żadnego spaceru i udaje mu się załapać na zdjęciu.
      Pozdrawiam z Polski :)

      Usuń
  6. Anettko, świetny zestaw. Super, że uszyłaś tą bluzkę, bo nawet jej nie dojrzałam a jest naprawde interesujaca , świetna na upały a później myslę, że niezła pod żakiet. Jestem na urlopie, a jak ogladam te wszystkie nowe rzeczy to mi troche tęskno do szycia. Co prawda mam sporo do sfotografowania, ale wyjeżdżając z Polski zostawiłam za soba upały a w miejscu gdzie pracuje mąż blisko duńskiej granicy i Bałtyku pogoda już jest inna i na razie muszę się cieplej ubierać i nie ma okazji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz Beatko, też planowałam nosić ją pod żakiet, ale jestem ciekawa Twojej sukienki z tego materiału, i oczywiście rzeczy uszytych na urlop, więc mam nadzieję, że pogoda jednak dopisze. Pozdrawiam z Polski :)

      Usuń
  7. Świetny letni zestaw! :) Super bluzeczka, a spodnie po prostu rewelacyjne! Fajnie, że udało Ci się znaleźć taki idealny model spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, szkoda że pogody w dalszym ciągu nie widać. Forma na spodnie, to poprawki nanoszone przez długi okres i pasuje tylko na mnie, szyjąc córce już muszę poprawiać. :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz. Spodnie rewelacja, bluzka super :) Idealny letni zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik jest doskonały:) Jak zwykle pięknie dobrane dodatki i wyglądasz w nim ślicznie Anetka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń