FACEBOOK

header ads

Bluzka listopadowa i spódnica z kieszeniami.

    Staram się nadrobić na blogu moje roczne już konto jakie mam na Burdzie, można sprawdzić na zakładce Burda, ale gdy się wchodzi z bloga ładuje się po ok 1 minucie, trzeba chwilkę poczekać. Myślę, że z biegiem czasu uda się to wszystko w jakiś sposób uporządkować. Obecnie z trudem dzielę czas na pracę, szycie (które uwielbiam i tak sprawiam sobie przyjemność) i jak każda kobieta dom. W piątek uszyłam bluzkę, która koniecznie była mi potrzeba do spódniczki. Spódniczka wyszła tak jak chciałam byłam z niej bardzo zadowolona, ale nie mogłam chodzić bo nic mi do niej nie pasowało. Szyjąc bluzkę wykorzystałam model 104 A z listopadowej burdy. Obecnie cały zestaw jest modelem tygodnia na burdzie, takie małe wyróżnienie a tak cieszy. Bluzka szyje się bardzo szybko, forma bardzo dokładna nie miałam żadnych problemów. Materiał to 1 metr dzianiny super jersey, na początku moja maszyna nie radziła sobie z tym materiałem, ale wystarczyło zmienić igłę na specjalną do szycia dzianin i w tej chwili szyje tak pięknie a ja ją po prostu uwielbiam za to.





Spódniczkę uszyłam z materiału, który nazywa się grubsze Merino, choć prawdę mówiąc według mnie to gruba dzianina lekko elastyczna w drobny wzorek. Uszyłam ją na podstawie Burdy 2/2014 model 120 dodałam tylko kieszenie z następnego modelu. Podszewka wiskozowa i kryty zamek z boku. Bardzo lubię te grube dzianiny są super wygodne i nie trzeba ich tak bardzo prasować zawsze wyglądają dobrze. Ten materiał szył się znakomicie nic mi nie przeszkadzało, aż sam byłam zdziwiona, że tak mało poprawek i tak szybko skończyłam. Czasem tak bywa oby częściej.

Prześlij komentarz

0 Komentarze