FACEBOOK

header ads

Biała kurtka :) :) :)

 



  Idzie wiosna jak tu nie uszyć białej kurtki, chodziła za mną już od kilku miesięcy nawet zakupiłam 1,5 metra pikówki i czekała sobie spokojnie na ten właściwy moment, który nadszedł niespodziewanie jak zawsze bo tuż przed świętami. Może wszyscy sprzątają i gotują ja szyłam. Choć to model bardzo prosty i powstał w ciągu kilku godzin, sprawił mi dużo radości. Pikówka jest średniej grubości, jest bardziej napuszona niż gruba, niesamowicie lekka, szyje się bez problemów. Wykorzystałam model z Burdy 12/2019/112. Szycie łatwe, proste i przyjemne. Dodałam od siebie naszywane kieszenie zapinane na napy.  




Jako dodatek bluzka, uszyta z tkaniny kupionej w tamtym roku na wyprzedaży w sklepie internetowym. Kołnierzyk, stójka, dekolt w serek, mankiety zapinane na springi. 


Miłego dnia :) 

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Piękna kurtka Anettko. Jak wiesz ja jestem ogromną fanką pikówek, które wcale nie muszą być nudne i pospolite. Sama myślałam o białej, ale tak jak piszesz, czas poleciał i nie zdążyłam, ale może na jesień? Wyszła pięknie a kieszenie są tu bardzo wskazane i dzięki temu kurtka podoba mi się jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko :) Białe kurtki bardzo mi się podobają , ciekawa jestem Twojej wersji :) :) :) Mnie została do uszycia jeszcze żółta ale czeka sobie na ten dzień :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń