FACEBOOK

header ads

Sukienka w papryczki :)

 


Czasami tkanina potrafi zawrócić w głowie, pierwsze spojrzenie i musi być moja, często nie wiem co z niej uszyję a koniecznie już muszę ją mieć. Tak było z dzianinowymi papryczkami, kupiłam w momencie gdy pojawiły się w sklepie internetowym i nie żałuję tego. Dzianina bardzo przyjemna w dotyku, ciepła bo to bawełna ale jednocześnie przewiewna, stabilna, świetnie się szyje, nie wyciąga się, po praniu się nie zmienia, dopasowuje się do ciała. Z takiej dzianiny można uszyć w zasadzie wszystko i ja miałam wielkie plany jeszcze kupię białą uszyję bluzkę albo sukienkę na lato, możliwe że pokuszę się o piżamkę. BRAKŁO!!! Brakło granatowej i białej, dobrze że mam jedną. Takie dzianiny rozchodzą się jak świeże bułeczki.

Kupiłam w SKLEP/DZIANINA.

Kopertowa sukienka została uszyta na podstawie Burdy 8/2022 model117, zrobiłam drobne poprawki, dlatego że muszę dostosować model do moich wymagań. W oryginale jest tylko wiązanie z boku, ja zrobiłam otwór w prawym boku i przeciągam przez niego pasek wiązania, dodałam na lewym boku płaską szlufkę, według mnie powoduje to większą stabilność dołu sukienki, do dekoltu dodałam na każdym przodzie ok 1,5 cm, będę mieć pewność, że nie otworzy się zbyt mocno w najmniej spodziewanym momencie, zamiast mankietów wciągnęłam w końce rękawów gumki, dzięki temu reguluję sobie długość rękawa zgodnie z potrzebą. Całość odszyłam na podszewce skrojonej ze skosu. Pasek w środku wykończony na czerwono, to tak dla ozdoby, choć widzę to tylko ja. Dawno nie miałam sukienki kopertowej a ta spełniła moje oczekiwania, myślę że skorzystam z tej formy jeszcze raz.  


 Jeżeli chodzi o podszewki, które dodają szlachetności każdej uszytej rzeczy, dla mnie są elementem niezbędnym, uważam że warto przemyśleć zakupy tego dodatku w PODSZEWKA/SKLEP

 Cena: za te pieniądze nie kupi się nigdzie takiej jakości, przejrzałam prawie cały Internet. 

Jakość: są to podszewki wiskozowe, oddychające i miękkie lub podszewki logowane lekko satynowe idealne do żakietów, płaszczy.

Kupowałam je kilkakrotnie i wszywałam w sukienki i kurtki. Podszewki te w żadnym stopniu nie przypominają sztucznej skorupy jaką niedawno kupiłam na allegro, czuje się zawiedziona tym zakupem, nie podam linku, nikomu nie będę psuć renomy, ale tragedia. 


















Miłego dnia :) :) :) 

Prześlij komentarz

0 Komentarze