FACEBOOK

header ads

Dzianinowa bluzka :)

 


Lubię szyć dzianiny, łatwo dopasować bo to przecież elastyczny materiał, jeżeli ma fajny print to sam w sobie jest efektowny. Dzianinowe rzeczy są potrzebne i nie wyobrażam sobie bez nich garderoby. Z tych najbardziej potrzebnych przytrafiła mi się bluzka z dzianiny w ciekawy wzór, kupiłam dzianinę rok temu pod koniec lata i nie uszyłam, miała być sukienka, lato się kończyło, postanowiłam zostawić na następny rok. Nie ma jej już w sklepie ale przyuważyłam tego samego gatunku w innych ciekawych wzorach, które można zobaczyć tutaj: JERSEY/ SLEP/kliknij tutaj Dzianina  jersey, bardzo miła w dotyku, elastyczna w obu kierunkach ale po uszyciu trzyma formę, po praniu się nie zmienia, schnie bardzo szybko, można się nią cieszyć praktycznie od razu.  

Czasami takie proste uszyte rzeczy sprawią więcej frajdy niż skomplikowany krój, największa frajda z tych ubrań to niezawodność. Wykrój pochodzi z Burdy.
















Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. 👏👍a jak podszywasz dzianiny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu kupiłam coverlocka i teraz się cieszę szyciem dzianin, podszywam ściegiem z trzema lub dwoma igłami. Dawniej robiłam to dwuigłową igłą ale nie podobało mi się to i szyłam mało dzianin. Pozdrawiam :) :) :)

      Usuń