FACEBOOK

header ads

Majowa sukienka :)




 Pora roku nakręca na sukienki, pogoda w kratkę ale przychodzi ochota na szycie i trzeba działać.
 Ostatnio naszyłam dresowatych ubrań, które wkrótce pokażę, ale sukienki tak mnie nakręciły, że szyję teraz jako priorytet. 
Zaczęło się od układania tkanin w szafie, nazbierało się trochę i postanowiłam posegregować tematycznie, od razu to lepiej wygląda i wiem gdzie czego szukać, wśród tych sukienkowo wiosennych znalazł się kreponik w piękny kwiatowo liściowy wzór, aż mi się oczy zaświeciły. To ja mam taki materiał i nie szyję z niego?!!!!! 
 Natychmiast przegląd ostatnich roczników Burdy co tu wybrać godnego dla tej tkaniny a jest to lejący materiał, nie gniecie się czasami to ważne, choć lubię tkaniny, które się gniotą i wcale mi to nie przeszkadza. 
Tkanina efektowna, niewielki wysiłek przy szyciu a uzyskujemy ten efekt: WOW. 
 Nie mogłam znaleźć tkaniny w sklepie:  KREPONIK/SKLEP ale jest dużo innych o ciekawych wzorach i kolorach. Szukając tej tkaniny kupiłam kolejne i zanim napisałam post, paczka zdążyła przyjść, uszyłam już kolejną sukienkę i kimono z którego jestem bardzo zadowolona, wkrótce na blogu. Niesamowite te tkaniny, widząc je chce się szyć.

Do uszycia tej sukienki, wykorzystałam model 112 z Burdy 7/2020, ale skróciłam mocno sukienkę w tej długości oryginalnej czułam się fatalnie, zwęziłam bokami 4 cm i w mankiety rękawów wszyłam gumki. Przód i tył sukienki jest podszyty podszewką a falbana i dekolt wykończone aksamitką. 









































Prześlij komentarz

6 Komentarze

  1. Anettko, sukienka śliczna, robi super wrażenie :) Wyglądasz pięknie, radośnie :)
    Tkanina jest cudna, świeże, jasne kolory świetnie się komponują, i pasuje do tego wykroju.
    Wzór jest dosyć duży, więc jej ‚zmniejszenie’ wyszło na dobre, w każdym razie jest bardzo efektowna :)
    Ostatnio planowałam kolejne uszytki i ten wykrój do mnie przemówił :) Tylko właśnie pomyślałam, że jasna, żywa kolorystyka jest potrzebna by osiągnąć podobny efekt jak to pokazuje Burda.
    Pozdrawiam serdeczne 😀🌸😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ado :) tak mnie zebrało na sukienki, że nie mam ochoty szyć nic więcej, czekam aż mi to przejdzie bo sporo ubrań mi brakuje a kupne nie dają radości. Szukam ostatnio kolorowych materiałów im bardziej wyrazisty tym więcej cieszy. Forma na sukienkę prosta i szyje się szybko, ważne że można ją do woli zmieniać :) :) :)
      Pozdrawiam serdecznie :) :) :)

      Usuń
  2. Anettko czekam z niecierpliwością na kolejne, a sukienka jest cudowna, widać tę lekkość. Wyglądasz świeżo i radośnie, widać wszystko Ci służy i to jest ważne. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko :) tkanina przyjemna i dobrze się szyje, dopasowuje się do ciała od razu jak ją zobaczyłam w sklepie wiedziałam, że muszę uszyć z niej sukienkę :) :) :)
      Pozdrawiam serdecznie :) :) :)

      Usuń
  3. Sukieneczka cudna z pomysłem.Tkanina bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń